Tworzymy największą szkołę concept artu i digital paintingu w Polsce

Pomogliśmy już setkom ambitnych artystów podrasować warsztat oraz rozwinąć swoją karierę w branży gier komputerowych, filmów i animacji. Dołącz do nas!

Zespół Potęgi Obrazu

Poznaj instruktorów
Potęgi Obrazu

Potęga Obrazu to zespół doświadczonych concept artystów i twórców z wielką pasją do dzielenia się swoją wiedzą i najlepszymi technikami. Dlatego, szkoląc się u nas, będziesz w dobrych rękach.

Paweł Graniak

Założyłem studio, w którym tworzymy gry,  Image Power S.A., więc znam ten proces od podszewki i z różnych stron.

Jestem autorem „Snu Czarownika”, słynnego fabularnego podręcznika Concept Artu, na których "wychowało" się setki concept artystów w Polsce.
Jest to pierwsza i jak dotąd jedyna publikacja po polsku, która dotyczy tej dziedziny. Wiem na co zwrócić uwagę w tym zakresie i jak poprowadzić Cię, żeby wejść schodek wyżej.

Od 11 lat prowadzę szkolenia z Concept Artu i Digital Paintingu w ramach Potęgi Obrazu. Jestem także wykładowcą Concept Artu i Digital Paintingu w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej na wydziale Game Art w Łodzi. Wykształciłem setki osób, widziałem tysiące projektów i mnóstwo problemów na jakie napotykali moi kursanci. Potrafię zająć się każdym indywidualnie i dać feedback, dzięki któremu szybko rusza z miejsca.

Jakub "Kaktus" Balewicz

Freelance Artist and Game Designer Art Director – Space Tail: Every Journey Leads Home

Przeszedł wszystkie szczeble kariery Concept Artysty od Juniora aż do bycia Art Directorem.

Ostatnio pracował na stanowisku Art Directora przy tytule Space Tail w Longterm Games. Gdzie dużą częścią pracy było sprawdzanie, konsultowanie prac innych.

Obecnie pracuje nad nowymi projektami i konsultacjami dla różnych Dev Teamów. Skończył studia z zakresu Sztuki Nowych Mediów i Animacji. Zawodowo grafiką i ilustracją zajmuje się ponad 10 lat.

Katarzyna Mairer

Od 2020 roku działa jako freelancer. Nieustannie rozwija swój warsztat. Posiada doświadczenie w projektach komercyjnych jak i niekomercyjnych. Absolwentka Concept Art Master.

Do tej pory tworzyła dla prywatnych zleceniodawców: rysunek tradycyjny, ilustracje dziecięce, grafiki użytkowe.

Jakub "Kaktus" Balewicz

Freelance Artist and Game Designer Art Director – Space Tail: Every Journey Leads Home

Przeszedł wszystkie szczeble kariery Concept Artysty od Juniora aż do bycia Art Directorem.

Ostatnio pracował na stanowisku Art Directora przy tytule Space Tail w Longterm Games. Gdzie dużą częścią pracy było sprawdzanie, konsultowanie prac innych.

Obecnie pracuje nad nowymi projektami i konsultacjami dla różnych Dev Teamów. Skończył studia z zakresu Sztuki Nowych Mediów i Animacji. Zawodowo grafiką i ilustracją zajmuje się ponad 10 lat.

Katarzyna Mairer

Od 2020 roku działa jako freelancer. Nieustannie rozwija swój warsztat. Posiada doświadczenie w projektach komercyjnych jak i niekomercyjnych. Absolwentka Concept Art Master.

Do tej pory tworzyła dla prywatnych zleceniodawców: rysunek tradycyjny, ilustracje dziecięce, grafiki użytkowe.

Grzegorz Gierlicki

Ostatnio pracował m.in. w roli Concept Character Designer oraz Character Artist przy grze „Agents and Gents" w firmie CyberAlchemists.

Tworzył tam koncepcje postaci oraz przygotowywał je w programie Zbrush do dalszych procesów 3D.

W kursie Master of the Worlds odpowiada za dział 3D, czyli naukę Zbrusha.

Zapraszamy wszystkich, którzy pasjonują się pracą związaną z tworzeniem gier komputerowych, filmów i animacji.

600+
Absolwentów kursów z concept artu i digital paintingu
12500+
Uczestników bezpłatnych webinarów.
80%+
Osób kończących nasze wymagające kursy. Jesteśmy z tego dumni!
11 lat
Doświadczenia w branży tworzenia gier i szkolenia z concept artu.
Poznaj kursy Potęgi Obrazu

Kursy z codziennym wsparciem instruktorów

Projektuj niesamowite postaci, potwory, maszyny i środowiska. Poznaj techniki zawodowych Concept Artystów i rozwiń swoją karierę w branży gier komputerowych, filmów i animacji.

Nadszedł czas, żeby wejść na jeszcze wyższy poziom! Tworzymy największe szkolenie dotyczące zaawansowanego concept artu w Polsce. Podejmij wyzwanie w gronie 40 ambitnych artystów.

Stwórz pierwszą grę komputerową w Unreal Engine 5 – najbardziej zaawansowanym silniku do tworzenia gier AAA na świecie. Premiera jesienią 2023. Przygotuj się na zupełnie nowy etap!

Specjalnie dla Was nawiązujemy współpracę z najlepszymi firmami w branży edukacji online, aby tworzyć wyjątkowej jakości kursy dla wszystkich osób z pasją do concept artu i gamedevu!

Cześć! 👋

Zapraszamy do kontaktu, odpisujemy błyskawicznie.
pawel.graniak@potegaobrazu.pl

Dzięki! Odpiszemy szybko.
Oops! Something went wrong while submitting the form.