Tworzymy największą szkołę concept artu i digital paintingu w Polsce
Pomogliśmy już setkom ambitnych artystów podrasować warsztat oraz rozwinąć swoją karierę w branży gier komputerowych, filmów i animacji. Dołącz do nas!
Poznaj instruktorów
Potęgi Obrazu
Potęga Obrazu to zespół doświadczonych concept artystów i twórców z wielką pasją do dzielenia się swoją wiedzą i najlepszymi technikami. Dlatego, szkoląc się u nas, będziesz w dobrych rękach.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/64b4db52d97c954b4aa72b6f_pawel-graniak.jpg)
Paweł Graniak
Założyłem studio, w którym tworzymy gry, Image Power S.A., więc znam ten proces od podszewki i z różnych stron.
Jestem autorem „Snu Czarownika”, słynnego fabularnego podręcznika Concept Artu, na których "wychowało" się setki concept artystów w Polsce. Jest to pierwsza i jak dotąd jedyna publikacja po polsku, która dotyczy tej dziedziny. Wiem na co zwrócić uwagę w tym zakresie i jak poprowadzić Cię, żeby wejść schodek wyżej.
Od 11 lat prowadzę szkolenia z Concept Artu i Digital Paintingu w ramach Potęgi Obrazu. Jestem także wykładowcą Concept Artu i Digital Paintingu w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej na wydziale Game Art w Łodzi. Wykształciłem setki osób, widziałem tysiące projektów i mnóstwo problemów na jakie napotykali moi kursanci. Potrafię zająć się każdym indywidualnie i dać feedback, dzięki któremu szybko rusza z miejsca.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/64b4db52f4ca73c8263d8dfb_jakub-balewicz.jpg)
Jakub "Kaktus" Balewicz
Freelance Artist and Game Designer Art Director – Space Tail: Every Journey Leads Home.
Przeszedł wszystkie szczeble kariery Concept Artysty od Juniora aż do bycia Art Directorem. Ostatnio pracował na stanowisku Art Directora przy tytule Space Tail w Longterm Games. Gdzie dużą częścią jego pracy było sprawdzanie i konsultowanie prac innych.
Obecnie pracuje nad nowymi projektami i konsultacjami dla różnych Dev Teamów.
Skończył studia z zakresu Sztuki Nowych Mediów i Animacji. Zawodowo grafiką i ilustracją zajmuje się ponad 10 lat.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/64b4db5223ffa5cf4a902f27_agata-skowronek.jpg)
Agata Skowronek
Ma ponad 8-letnie doświadczenie w pracy nad ilustracjami cyfrowymi do różnych projektów związanych z grami, a od 4 lat prowadzi firmę Agatha Lark Studio.
Obecnie pracuje jako Concept Artist w Go On Board, gdzie zajmuje się tworzeniem grafik koncepcyjnych i ilustracji do gier planszowych oraz karcianych.
Miłośniczka fantastyki, od zawsze związana z rysunkiem, który z czasem przekształcił się w pasję do Digital Paintingu. W tej technice czuje się najlepiej i obecnie jej praca skupia się na tworzeniu Concept Artów do gier.
Oprócz Digital Paintingu pasjonuje się kulturą Japonii, Słowian i wszelkim rękodzielnictwem. Najbardziej inspirują ją prace Zdzisława Beksińskiego, Borisa Vallejo i Anny Podedwornej.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/65cce8a5e8e7a0cc4f797642_65c8c23d74651f26dcda7f4b_sofiia%20(1).jpg)
Sofiia Bunduk
W sieci jest znana pod pseudonimem Sonya Moon.
Współpracowała z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych, gdzie prowadziła wykłady z tworzenia postaci i grafiki koncepcyjnej.
Aktualnie pracuje w firmie gamingowej TechTelent jako Senior Artist.
Na swoim koncie ma współpracę przy grach znanej firmy Playrix, pracę nad grą „Gods Unchained”, „MeChat”, okładkami i ilustracjami do książek autorów z list bestsellerów.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/65c8d6d74aa293e5fcaa5ad6_pawel-graniak%20(3).jpg)
Katarzyna Mairer
Od 2020 roku działa jako freelancer. Nieustannie rozwija swój warsztat. Posiada doświadczenie w projektach komercyjnych, jak i niekomercyjnych. Absolwentka Concept Art Master.
Digital Paintingiem i Concept Artem zajmuje się od ponad 7 lat. Tworzy ilustracje i concepty na zlecenia prywatne.
Współpracowała z różnymi firmami zajmując się szeroko pojętym designem. Tworzyła dla prywatnych zleceniodawców: rysunek tradycyjny, ilustracje dziecięce, grafiki użytkowe.
Obecnie pracuje jako concept artystka przy grze „Monster sleep in the dark”.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/65cce8a5870ad4de69e1b784_65c8c2398b7669a31b7a7bc8_agnieszka%20(1).jpg)
Agnieszka Niedźwiadek
Nazywana „królową polskiego cartoonu”. Jest zawodowym ilustratorem, concept artystą i grafikiem projektowym.
Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi i studia podyplomowe na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na kierunku Komiksu i Ilustracji.Pracuje dla wydawnictw z Polski i zagranicy, które zajmują się wydawaniem publikacji dla dzieci związanych z rozrywką i edukacją.
Projektuje opakowania, ilustracje, koncepcje i preprodukcje do gier komputerowych, planszowych oraz animacji.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/65ce3defa3d24d1e9aa13545_eleonora-matusiak-small%20(1).jpg)
Eleonora Matusiak
Grafik 3D, Unreal Engine Generalist, freelancer.
Przygodę z tworzeniem gier komputerowych rozpoczęła 9 lat temu jako modelarz 3D pracując przy niezależnych projektach takich jak Scamper, czy Archer: The Witch’s Wrath i kierując w nich
zespołami artystów jako team lider.
Początkowo tworząc modele i postaci do gier, rozwinęła swoje
umiejętności w kierunku szeroko pojętej obsługi silnika Unreal Engine.
Absolwentka kursów Potęgi Obrazu dla Koncept Artystów.
Pracowała w Image Power przy takich tytułach jak Ambulance Symulator, Archery Tournament, czy Dieselpunk Wars.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/65ce3fcafa50f52575fdb8e5_monika-sochacka%20(1).jpg)
Monika Sochacka
Od kilku lat pracuje jako koncept artystka oraz ilustratorka w studiu Red Square Games przy
projekcie SlavicPunk: Oldtimer.
Monika posiada wieloletnie doświadczenie przy tworzeniu całościowych projektów graficznych
oraz ilustrowaniu na potrzeby gier planszowych i RPG
Pracowała między innymi nad SibirPunk, AnnoDomini1666,
Tkacze Burz.
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/65ce3fca3c538515514529a0_grzegorz-gierlicki%20(1).jpg)
Grzegorz Gierlicki
Artysta specjalizujący się w projektowaniu postaci do gier.
Pracował w CyberAlchemists, gdzie współtworzył różnorodne postaci o różnych stylach i charakterach, nadając im autentyczność i głębię.
Jego główne narzędzie to ZBrush, w którym modeluje postaci, dbając o detale i wyrazistość.
Podczas mojej pracy w CyberAlchemists, miał również okazję konsultować się z innymi członkami zespołu na temat mechaniki gry.
Współpracując z projektantami i programistami, analizował i doskonalił mechanikę rozgrywki, aby stworzyć płynne i satysfakcjonujące doświadczenie dla graczy.
Zapraszamy wszystkich, którzy pasjonują się pracą związaną z tworzeniem gier komputerowych, filmów i animacji.
Tworzymy interaktywne kursy internetowe z codziennym wsparciem instruktorów oraz pomocną społecznością
Projektuj niesamowite postaci, potwory, maszyny i środowiska. Poznaj techniki zawodowych Concept Artystów i rozwiń swoją karierę w branży gier komputerowych, filmów i animacji.
Stwórz pierwszą grę komputerową w Unreal Engine 5 – najbardziej zaawansowanym silniku do tworzenia gier AAA na świecie. Przygotuj się na zupełnie nowy etap w karierze artysty i twórcy/czyni gier!
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/64b286026b5e7b8106d19a11_307275840_3342643289314926_4202807459561765202_n_1-transformed%20(1).jpeg)
Specjalnie dla Was nawiązujemy współpracę z najlepszymi firmami w branży edukacji online, aby tworzyć wyjątkowej jakości kursy dla wszystkich osób z pasją do concept artu i gamedevu!
![](https://cdn.prod.website-files.com/64ad307fd73e7c97a9643ed1/64b292cc1ccbfbea8acd438d_brave-logo.png)
Cześć! 👋
Zapraszamy do kontaktu, odpisujemy błyskawicznie.