Zapisy na Concept Art Master w cenie promocyjnej!
Zapisy w cenie promocyjnej!
Ostatni dzień zapisów w cenie promocyjnej!
Kurs startuje __ – ostatni moment na zapis!
Ostatnie wolne miejsca
Kurs już wystartował
0
dni
0
h
0
m
0
s
Dołącz terazDołącz do listy oczekujących
Ponad połowa miejsc już zajęta!
Zapisy w cenie promocyjnej!
Ostatni dzień zapisów w cenie promocyjnej!
Kurs startuje __ – ostatni moment na zapis!
Ostatnie wolne miejsca
Kurs już wystartował
0
dni
0
h
0
m
0
s
Aplikuj terazDołącz do listy oczekujących

Dołącz do Master of the Worlds! Najnowszego kursu dla osób pragnących zostać zaawansowanymi Concept Artystami i pracować w gamedevie

Masz już podstawy? Teraz nadszedł czas, żeby wejść na jeszcze wyższy poziom!

10 modułów – od moodboardu do pełnego pomysłu.
10 tygodni nauki – online, ale przy wsparciu mentorów.
Zaangażowana grupa – maks. 40 miejsc.

Start kursu 4 września, zapraszamy!

Zapisy do 1 września lub do wyczerpania miejsc – nie zwlekaj!

User ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser rating
🔥 45 ___ zapisanych!
Hero Image

10 tygodni
wspólnej nauki

Kurs Master of the Worlds oparty jest o społeczność działającą razem.

Uczysz się w grupie, a nie samotnie. Oprócz cotygodniowych sesji LIVE, codziennie uczestniczysz w dyskusjach, Q&A i dzieleniu się wiedzą z innymi w naszej przestrzeni na Discordzie.

40 ambitnych
concept artystów

Tworzymy największe szkolenie dotyczące zaawansowanego concept artu w Polsce. Dołącz do nas!

Kurs ruszy już 4 września!

Paweł Graniak
& Goście Specjalni

Jesteś w dobrych rękach.

Od 11 lat prowadzimy szkolenia z Concept Artu i Digital Paintingu. Znamy proces tworzenia gier od podszewki, z różnych stron. Wiemy na co zwrócić uwagę, jak pomóc Ci wejść szczebel wyżej i rozwinąć skrzydła.

Od Juniora do Seniora! W Master of the Worlds wejdziemy głębiej w temat produkcji gier. Jeśli marzysz, żeby zostać Leadem lub Seniorem, nasz kurs bardzo Cię do tego przybliży.

Symulacja pracy w prawdziwym studiu

Wejdziemy głębiej w temat produkcji gier. Będziemy mieć pipeline i konsultacje, dzięki którym dowiesz się, jak pracują osoby na stanowisku Mid i Senior Concept Artist. Będziesz częścią teamu kreatywnego. Nauczysz się myśleć i działać nie jak junior, ale odpowiedzialny za projekt senior.

Lepsze portfolio

Podczas kursu poświęcimy mu bardzo dużo uwagi. Podniesiesz swoje umiejętności i rozbudujesz portfolio o kolejne projekty. Wszystko pod okiem mentorów – Jakuba Balewicza, Katarzyny Meirer oraz Grzegorza Gierlickiego. A to może znacznie zwiększyć Twoje szanse na rynku pracy.

Cartoon, realizm, dark

Będziesz posługiwać się różnymi językami wizualnymi i znacznie lepiej je zrozumiesz. Cartoon, realizm, dark – wybór stylu należy do Ciebie, ale będziemy pracować nad Twoją dobrą argumentacją i prezentacją pomysłów przed innymi członkami zespołu kreatywnego.

Nowe IP oraz LAB

Stworzysz język wizualny do nowego IP, wykorzystując historię (GDD), a my zasymulujemy warunki, które występują w normalnym studiu oraz środowisko, które spotykasz w pracy (LAB).

Zbrush i 3D

Naukę Zbrusha, który przyspiesza pracę, zaczniemy od absolutnych podstaw i doprowadzimy do momentu, w którym samodzielnie wyrzeźbisz i podmalujesz powstały model. Tak, żeby tworzyć szybciej i na wyższym poziomie.

Digital Painting

Czeka Cię dużo renderowania i stosowanie zaawansowanych technik Digital Paintingu. Dowiesz się jak powstają szybkie koncepty na potrzeby gier i zrozumiesz, dlaczego w początkowych fazach to wcale nie muszą być piękne obrazki.

Dla kogo jest Master of the Worlds?

Master of the Worlds tworzymy z myślą o tych którzy chcą rozwijać się jako profesjonalni artyści koncepcyjni.

W pracy artysty koncepcyjnego liczą się konkretne umiejętności. To, że masz świetną technikę, tworzysz wspaniałe koncepty postaci, potworów, maszyn czy środowiska wcale nie oznacza, że będziesz dobrym pracownikiem w studiu i będziesz pracować na tyle szybko, żeby zmieścić się w deadline’ach. Skupimy się na tym, by Cię tego nauczyć.

Ambitni Concept Artists

Jeśli masz już pierwsze kroki z concept artem za sobą i chcesz teraz wejść na jeszcze wyższy, komercyjny poziom, to jesteś właściwą osobą we właściwym miejscu!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Freelancerzy

Z Master of the Worlds skorzystają też wszyscy, którzy chcą się sprawdzić w prawdziwych warunkach pracy w studiu oraz ci, którzy próbują dostać się do dużych firm projektujących gry komputerowe.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Czym Master of the Worlds różni się od innych kursów?

Dzisiaj w concept arcie dzieje się bardzo dużo. Technologia rozwija się szybko, zmieniają się trendy w projektowaniu i trzeba włożyć naprawdę sporo wysiłku, żeby za tym wszystkim nadążyć.

Jako doświadczeni Concept Artyści podzielimy się z  Tobą ogromną dawką praktycznej wiedzy oraz insightów z naszej codziennej pracy w gamedevie – zgodnej z najbardziej aktualnymi trendami w branży.

Co zyskasz?

Na kursie poznasz nowoczesne metody konceptowaniai techniki Digital Paintingu, które znacznie przyspieszą i ulepszą Twoją pracę.

Podczas kursu skupiamy się bardzo mocno na ciągłym dawaniu feedbacku. Dokładnie wiesz co i w jaki sposób masz robić. A dodatkowo wszystkich uczestników podzielimy na grupy i zasymulujemy pracę w studiu, które tworzy gry.

Wszystko odbędzie się pod okiem Game Designera i Art Directora. Nie zostaniesz bez opieki na żadnym z etapów (z tego słyną kursy Potęgi Obrazu).

W trakcie kursu poszerzamy zakres technik, które pomogą Ci w pracy freelancera (jeśli wybierzesz właśnie tę drogę). Po kursie otrzymasz dostęp do plików PSD, pędzli i prezentacji.

Co musisz umieć, żeby dostać się na kurs?

Master of the Worlds będzie wymagającym kursem, ale to czyni go tak unikatowym na polskim rynku szkoleń dla osób pracujących w gamedevie.

Od kursantów wymagamy kilku ważnych rzeczy:

Żeby zapisać się na kurs przechodzisz weryfikację portfolio (aplikuj teraz)

Podstawy warsztatu i pierwsze portfolio to sprawy obowiązkowe.

Aby wziąć udział w kursie musisz także wyposażyć się w Zbrusha.

Potrzebujesz co najmniej kilkudziesięciu godzin pracy, aby przejść przez wszystkie wyzwania i otrzymać certyfikat. Będzie trudno, ale będzie warto!

Tagline

Szukasz szkolenia realizowanego online, ale ze wsparciem mentora? Właśnie tak działa Master of the Worlds!

Master of the Worlds jest programem kohortowym, w którym uczymy się razem. Dołączysz do grupy Concept Artystów o podobnych celach i pasjach.

Będziesz uczyć się poprzez tworzenie, a nie oglądanie!

Sercem programu jest Discord oraz sesje LIVE we wtorki i czwartki o 18.30 na ZOOM. Spodziewaj się omawiania statusu powstającej gry i postępów grupy oraz analizy poszczególnych prac.

Warsztaty będą prowadzone przez Pawła Graniaka, Jakuba Kaktusa Balewicza, Grzegorza Gierlickiego i Katarzynę Mairer.

WSZYSTKIE sesje LIVE będą nagrywane, więc nic Cię nie ominie.Będzie to czas wypełniony projektowaniem, rysowaniem i designem. Praca nad zadaniami zajmie Ci ok. 12-15 godzin tygodniowo.

Kurs potrwa 10 tygodni. I naprawdę są one po brzegi wypełnione projektowaniem, rysowaniem i designem. Dlatego zarezerwuj sobie czas, żeby jak najlepiej z niego skorzystać.

START  4 WRZEŚNIA
ZAKOŃCZENIE 13 LISTOPADA

Master of the Worlds jest programem kohortowym, w którym uczymy się razem. Dołączysz do grupy 40 osób o podobnych celach.

20 SESJI LIVE W KAŻDY WTOREK I CZWARTEK O 18.30

Sercem programu są sesje LIVE w każdy wtorek i czwartek o 18.30 na ZOOM. Warsztaty będą prowadzone przez Pawła Graniaka, Jakuba Kaktusa Balewicza, Grzegorza Gierlickiego i Katarzynę Mairer oraz gości specjalnych. WSZYSTKIE sesje LIVE będą nagrywane, więc nic Cię nie ominie.

DODATKOWE KONSULTACJE LIVE Q&A

Dodatkowo, zapraszamy Cię do wzięcia udziału w konsultacjach LIVE. Podczas tych dogłębnych sesji Q&A otrzymasz pomoc w rozwiązywaniu konkretnych problemów oraz dodatkowy feedback do swoich projektów.

10 GODZIN LEKCJI VIDEO I MATERIAŁÓW

W ciągu 10 tygodni dostaniesz ok. 20 zadań do zrobienia. W sumie 10 godzin materiałów do samodzielnej nauki, oprócz sesji LIVE (które również będą nagrywane).

WYZWANIE PROJEKTOWE

Uczymy się poprzez robienie, a nie oglądanie. Kurs to czas wypełniony projektowaniem, rysowaniem i designem. Dlatego na pracę nad zadaniami zarezerwuj sobie ok. 12-15 godzin tygodniowo. Na zakończenie kursu otrzymasz certyfikat.

CODZIENNE WSPARCIE I FEEDBACK INSTRUKTORÓW

W programie weźmie udział 40 osób, więc możemy zagwarantować osobisty feedback do każdego projektu. To wsparcie jest zapewne najlepszą częścią programu i czymś co odróżnia nas od innych szkoleń i kursów z tej tematyki.

SPOŁECZNOŚĆ MASTER OF THE WORLDS

Uczysz się w grupie, a nie samotnie. Nasz program oparty jest o społeczność działającą razem w ramach 10 tygodni kursu. Codziennie będziesz uczestniczyć w dyskusjach społeczności na Discordzie i dzielić się wiedzą. Po zakończeniu kursu nasz Discord nadal będzie dostępny do dalszych dyskusji.

BONUSY

Po kursie otrzymasz dostęp do plików PSD, pędzli i prezentacji.

Tagline

Program

🗓 KURS POTRWA OD 4 WRZEŚNIA 2023 DO 13 LISTOPADA 2023

Potrzebujesz o tym porozmawiać? Zadzwoń na +48 795 401 608 lub napisz na pawel.graniak@potegaobrazu.pl 🙂

Moduł 1

Wstęp do tworzenia języka wizualnego do nowego IP

Tematy
Znaczenie i tworzenie języka wizualnego
Przykłady i praca na moodboardach
Pierwsze szkice
Opis świata i analiza
Rezultaty
  • Wspólnie stworzymy podwaliny pod nowe IP (nową grę)
  • Poprowadzimy Cię przez początek procesu tworzenia gry
  • Zdobędziesz narzędzia i wiedzę, która pozwoli Ci dalej samodzielnie rozwijać nowy język wizualny gry
  • Wspólnie z pozostałymi uczestnikami będziesz pracować
    w symulowanym środowisku studia projektowego przez kolejne tygodnie
Projekty
  • Przygotujesz moodboardy z językiem wizualnym
  • Wykonasz wstępny koncept chaty pustelnika i samego pustelnika, którego odwiedza gracz
  • Wyrenderujesz chatę i pustelnika
Moduł 2

Wstęp do tworzenia ras

Tematy
Wstęp do ras. Opis i analiza
Moodboardy i wstępne szkice ras
Postać rasy Grolów: szkice, plansze prezentacyjne i rendery
Poszczególne profesje Grolów: budowniczy, myśliwy, kapłan
Rezultaty
  • Zaczniesz tworzyć nową rasę
    i jej elementy dodatkowe
  • Wprowadzisz zmiany do swojego projektu i pierwszej koncepcji
  • Podciągniesz warsztat analitycznego myślenia o projekcie i renderowania
Projekty
  • Przygotujesz moodboardy i plansze ze szkicami
  • Wykonasz rendering ogólnej postaci Grola i renderingi poszczególnych profesji
  • Będziesz kontynuować tworzenie języka wizualnego
Moduł 3

Tworzenie ras

Tematy
Analiza rasy Marziów
Konceptowanie ich stylu życia i usposobienia
Wejdziemy krok głębiej w tworzenie świata gry
Rezultaty
  • Przygotujesz nowe elementy w świecie gry
Projekty
  • Przygotujesz moodboardy, szkice
    i plansze z renderami rasy Marziów
  • c
Moduł 4

Spójność wizualna, artystyczna i gameplayowa

Tematy
Projektowanie poszczególnych profesji Marziów: tkacz, strażnik
Rezultaty
  • Będziesz mieć zaprojektowane dwie główne rasy w grze
Projekty
  • Przygotujesz finalne moodboardy, szkice i plansze z renderami obu ras
  • Opracujesz technologię tkaczy, którzy tworzą niewidzialny materiał
Moduł 5

Środowisko życia ras

Tematy
Fauna i flora nowego świata
Tworzenie środowisk życia poszczególnych trzech ras
Analiza i konstrukcje, które wynikają
z zaproponowanych elementów powstałego języka wizualnego
Rezultaty
  • Dodasz nowe elementy, które będą pasowały do stworzonych podstaw języka wizualnego
Projekty
  • Przygotujesz szkice, rendery i plansze prezentacyjne: życia na powierzchni, podwodnych zakątków, okolic górskiego wulkanu
Moduł 6

3D Zbrush
– wstęp

Tematy
Interface i początki rzeźbienia, wstępne szkicowanie
Rezultaty
  • Rozszerzysz kompetencje i włączysz technologię 3D do projektowania
Projekty
  • Rozpoczniesz tworzenie głowy jednej z wybranych ras
Moduł 7

3D Zbrush
– blockut

Tematy
Wykorzystanie pędzli do rzeźbienia organiki Blockout
Rezultaty
  • Dodasz do pierwszego szkicu konkretne element głowy
Projekty
  • Przygotujesz wstępny zarys głowy gotowy do finalnego wyrzeźbienia
Moduł 8

3D Zbrush
– finalna rzeźba

Tematy
Precyzyjne dodawanie detali i szczegółów do rzeźby
Rezultaty
  • Potrafisz wykonać dowolną rzeźbę w Zbrushu
Projekty
  • Zakończysz rzeźbę głowy z detalami
Moduł 9

Łączenie technologii 2D i 3D

Tematy
Wykorzystanie Photoshopa do podmalowania modelu 3D
Rezultaty
  • Połączysz technologię 2D i 3D
Projekty
  • Podmalówka wykonanego wcześniej modelu głowy
  • Nadasz światło, tekstury i materiały
Moduł 10

Rozwinięcie języka wizualnego
– ewolucja rasy
w przyszłości

Tematy
Projektowanie rasy 500 lat w przyszłości, kiedy ich rozwój nie jest już ograniczony ognistym stworem
Czy nadal są w stanie trwać w pokoju?
Czy toczą wojny? A może któraś z ras zdołała zdominować inne?
Czy technologia ruszyła do przodu,czy ich czyny zgubiły środowisko i sąteraz w gorszej sytuacji?
Rezultaty
  • Rozwinięcie języka wizualnego
  • Nowe technologie, ewolucja rasy
Projekty
  • Zaprezentujesz pomysł, zmianę technologii i wyglądu rasy (rozwinięcie rasy w przyszłości)
  • Szkice koncepcyjne w oparciu o wcześniejszy artcode ras:
    - plansze prezentacyjne
    - rendery
Pomysłodawca i prowadzący Master of the Worlds

Paweł Graniak

Założyłem studio, w którym tworzymy gry, więc znam ten proces od podszewki i z różnych stron. U nas w Image Power S.A. stworzyliśmy już dwie gry, a w ciągu kilku najbliższych miesięcy wydamy kolejne trzy tytuły. Jak widać, Concept Art i praca przy grach nie jest mi obca.

Jestem autorem „Snu Czarownika”, słynnego fabularnego podręcznika Concept Artu, na których "wychowało" się setki concept artystów w Polsce.

Jest to pierwsza i jak dotąd jedyna publikacja po polsku, która dotyczy tej dziedziny. Wiem na co zwrócić uwagę w tym zakresie i jak poprowadzić Cię, żeby wejść schodek wyżej.

Od 11 lat prowadzę szkolenia z Concept Artu i Digital Paintingu w ramach Potęgi Obrazu.
Jestem także wykładowcą Concept Artu i Digital Paintingu w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej na wydziale Game Art w Łodzi.Wykształciłem setki osób, widziałem tysiące projektów i mnóstwo problemów na jakie napotykali moi kursanci. Potrafię zająć się każdym indywidualnie i dać feedback, dzięki któremu szybko rusza z miejsca.

Idea Master of the Worlds i gość specjalny Denis Zilber

Budowanie oryginalnego uniwersum przy tworzeniu nowego IP

Wspólnie z Denisem Zilberem przeniesiemy się w świat zaawansowanego concept artu i poznamy ideę stojącą za kursem Master of the Worlds!

Współprowadzący Master of the Worlds

Instruktorzy
Master of the Worlds

Master of the Worlds to grupa doświadczonych concept artystów i twórców. Dlatego, szkoląc się u nas, będziesz w dobrych rękach.

Jakub "Kaktus" Balewicz

Freelance Artist and Game Designer Art Director – Space Tail: Every Journey Leads Home

Przeszedł wszystkie szczeble kariery Concept Artysty od Juniora aż do bycia Art Directorem.

Ostatnio pracował na stanowisku Art Directora przy tytule Space Tail w Longterm Games. Gdzie dużą częścią pracy było sprawdzanie, konsultowanie prac innych.

Obecnie pracuje nad nowymi projektami i konsultacjami dla różnych Dev Teamów. Skończył studia z zakresu Sztuki Nowych Mediów i Animacji. Zawodowo grafiką i ilustracją zajmuje się ponad 10 lat.

Katarzyna Mairer

Od 2020 roku działa jako freelancer. Nieustannie rozwija swój warsztat. Posiada doświadczenie w projektach komercyjnych jak i niekomercyjnych. Absolwentka Concept Art Master.

Do tej pory tworzyła dla prywatnych zleceniodawców: rysunek tradycyjny, ilustracje dziecięce, grafiki użytkowe.

Grzegorz Gierlicki

Ostatnio pracował m.in. w roli Concept Character Designer oraz Character Artist przy grze „Agents and Gents" w firmie CyberAlchemists.

Tworzył tam koncepcje postaci oraz przygotowywał je w programie Zbrush do dalszych procesów 3D.

W kursie Master of the Worlds odpowiada za dział 3D, czyli naukę Zbrusha.

Dołącz do
Master of the Worlds

Z uwagi na to, że zależy nam na jakości kursu Master of the Worlds obowiązuje tu limit miejsc – do naszej społeczności przyjmiemy maksymalnie 40 osób. Już teraz możesz zarezerwować sobie miejsce poprzez formularz aplikacyjny. Super, że chcesz uczyć się i rozwijać z nami!

14-dniowa gwarancja

Szkolenie trwa 10 tygodni. Masz prawo rezygnacji do 14 dni od daty jego rozpoczęcia, czyli do 17 września. Możesz więc przerobić 2 tygodnie i powiedzieć, że to jednak nie dla Ciebie lub nie masz czasu na szkolenie, a my zwrócimy Ci 100% wpłaconych pieniędzy, w ciągu 3 dni roboczych. Niczego nie ryzykujesz. Działamy w pełnym zaufaniu.

3 raty 0%

Dajemy możliwość zakupu na 3 raty 0%. Pierwsza jest płatna od razu, druga do dnia startu kursu, czyli 4 września, a trzecia w ciągu 14 tygodni od startu, czyli do 18 września. Raty obsługujemy samodzielnie, a nie przez bank, więc nie wpływają na Twoją zdolność kredytową. Również działamy tu w zaufaniu :)

Finansowanie z budżetu szkoleniowego

Wielu kursantów wybiera finansowanie z budżetu firmy. Napisz na k.marcyniuk@brave.courses jeśli potrzebujesz faktury proforma. Dla zespołów liczących ponad 3 osoby oferujemy dodatkowy rabat.

Cena promocyjna do __ kwietnia
3990 zł (lub 3 raty x 1330 zł)
Cena brutto, zawiera 23% VAT. 3 243,90 zł netto.
Includes:
10 tygodni nauki w programie Master of the Worlds prowadzonym przez Pawła Graniaka, Jakuba "Kaktusa" Balewicza, Katarzynę Mairer oraz Grzegorza Gierlickiego – start 4 września 2023.
30+ godzin praktycznych nagrań i warsztatów LIVE + kilkadziesiąt godzin praktyki w ramach projektów.
Goście specjalni pracujący jako Senior Concept Artists oraz Lead Artists w branży gier komputerowych.
Feedback o Twoich pracach i wsparcie w budowie portfolio.
Dostęp do nagrań i społeczności na 12 miesięcy.
Projekt zaliczeniowy i certyfikat dla pracodawcy.
Aplikuj do Masters of The WorldS
🔥 29 osób już zapisanych. Zostało tylko 11 miejsc 🔥

FAQ

Masz dodatkowe pytanie?
Pomożemy szybko!

Paweł Graniak
Kasia Marcyniuk
Dla kogo jest ten program?

Dla osób, które chcą rozwijać się jako artyści koncepcyjni, ilustratorzy i rysownicy. Jeśli masz za sobą nasz poprzedni kurs Concept Art Master lub masz już pewne doświadczenie w pracy concept artysty, to jesteś właściwą osobą we właściwym miejscu.

Jak dołączyć?

Master of the Worlds jest kameralnym kursem o bardzo dużym zaangażowaniu instruktorów we wsparcie dla kursantów. Dlatego przyjmiemy maksymalnie 40 osób na bazie formularza aplikacyjnego – żeby wziąć udział wypełnij formularz aplikacyjny i poczekaj 2-3 dni na naszą decyzję, dzięki :)

Czy muszę umieć rysować?

Tak. Master of the Worlds to kurs dla osób, które pierwsze kroki w rysunku mają już za sobą i nie są początkujące. Przed zapisem na kurs oglądamy też portfolio każdego z uczestników, żeby zweryfikować jego umiejętności. Jeśli masz za sobą nasz poprzedni kurs Concept Art Master lub doświadczenie w pracy concept artysty i chcesz wejść na jeszcze wyższy, komercyjny poziom, to jesteś właściwą osobą we właściwym miejscu :)

Ile czasu potrzebuję na ten program?

Kurs potrwa 10 tygodni. I naprawdę jest to intensywny czas wypełniony projektowaniem, rysowaniem i designem. Dlatego zarezerwuj sobie 12-15 godzin tygodniowo, żeby w pełni z niego skorzystać.

Co muszę mieć lub wiedzieć, żeby wziąć udział w kursie?

Wszystko to, co udało Ci się wyciągnąć z kursu Concept Art Master. Master of the Worlds jest jego naturalną kontynuacją. Dlatego podstawy warsztatu i portfolio to sprawy obowiązkowe. Aby wziąć udział w kursie musisz także wyposażyć się w Zbrusha.

Dlaczego można nam zaufać?

Mamy wieloletnie doświadczenie w nauczaniu Concept Artu i Digital Paintingu. Paweł Graniak założył także studio tworzące gry (Image Power S.A.). Gry są naszą pasją i znamy się na ich tworzeniu. Z kolei Jakub Kaktus Balewicz przeszedł przez wszystkie szczeble kariery Concept Artysty od Juniora do bycia Art Directorem, Katarzyna Mairer zajmuje się tworzeniem języka wizualnego, a Grzegorz Gierlicki uczeniem Zbrusha, więc możemy podzielić się z Tobą dużą dawką praktycznej wiedzy oraz insightów z naszej pracy.

Co jest takiego wyjątkowego w Master of the Worlds? Czym różni się od innych szkoleń tego typu?

Podczas kursu bardzo mocno skupiamy się na ciągłym dawaniu feedbacku (z tego zresztą słyną kursy Potęgi Obrazu). Dzięki temu dokładnie wiesz co masz robić, i w jaki sposób. Ani na chwilę (i to prawie dosłownie) nie zostawimy Cię bez merytorycznej opieki. Stawiamy na naukę w małej grupie, dzięki temu możesz liczyć na indywidualne wsparcie.

Kurs odbywa się w formule kursu kohortowego online, co oznacza, że dołączysz do grupy 40 osób o podobnych celach i staniesz się częścią społeczności na specjalnie stworzonej przestrzeni w ramach platformy Discord.

Kiedy startujemy i jak długo to potrwa?

Kurs startuje 4 września i potrwa do 13 listopada.

W jakiej formie jest kurs?

Kurs odbywa się w formule kursu kohortowego online. Wszystkie zajęcia LIVE są prowadzone przez ZOOM, a materiały video i społeczność znajdziesz na specjalnie stworzonej przestrzeni w ramach platformy Discord.

Jak długo mam dostęp do materiałów?

Dostęp do wszystkich nagrań, materiałów oraz ich aktualizacji masz na rok od startu kursu. Dostęp do społeczności Discord, w ramach której odbywa się kurs, masz w trakcie kursu oraz po jego zakończeniu.

Nie wiem, czy dam radę uczestniczyć we wszystkich spotkaniach LIVE. Czy coś mnie ominie?

Nie :) Zajęcia LIVE są nagrywane, więc zawsze będziesz mieć możliwość do nich wrócić, żeby coś sobie przypomnieć i utrwalić albo nadrobić nieobecność na spotkaniu na żywo.

Czy kurs pomaga w karierze?

Kurs kończy certyfikat, który potwierdza zdobytą przez Ciebie wiedzę. Podczas Master of the Worlds wszystkich uczestników podzielimy na grupy i zasymulujemy pracę w studio, które tworzy gry. Dzięki temu sprawdzisz się w prawdziwych warunkach pracy w studiu.

W trakcie kursu poszerzamy też zakres technik, które pomogą Ci w pracy freelancera (jeśli wybierzesz właśnie tę drogę). Master of the Worlds tworzymy z myślą o tych, którzy chcą rozwijać się jako artyści koncepcyjni, ilustratorzy i rysownicy.

Ile to kosztuje?

Cena wynosi 3990 zł brutto (z 23% VAT).

Czy można kupić na raty?

Tak, dajemy możliwość zakupu na 3 raty 0%. Pierwsza jest płatna od razu, druga do dnia startu kursu, czyli 4 września, a trzecia w ciągu 14 tygodni od startu, czyli do 18 września.

Czy można dostać fakturę?

Oczywiście. Wystawiamy faktury i przesyłamy je osobom chętnym. Jeśli potrzebujesz faktury na firmę, podaj w koszyku NIP.

Czy jest gwarancja?

Dajemy 14-dniową gwarancję satysfakcji dla wszystkich uczestników. Jeśli z jakiegoś powodu zdecydujesz się zrezygnować z kursu, skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od daty startu kursu, a zwrócimy Ci pełną kwotę bez zadawania żadnych pytań.

Gdzie jest regulamin?

Regulamin znajdziesz tutaj.

Czy dostanę fakturę?

Tak, otrzymasz fakturę automatycznie po zakupie dostępu.

Czy dostanę certyfikat?

Tak, otrzymasz certyfikat za wykonanie projektu zaliczeniowego. Certyfikat jednym kliknięciem zintegrujesz z profilem na LinkedIn.

Kiedy będzie kolejna edycja?

Na razie skupiamy się na organizacji tej edycji. Zapraszamy do dołączenia, tym bardziej, że dostęp do materiałów i nagrań dostaniesz na rok :)

Wejdź na wyższy poziom Concept Artu!

Zapraszamy!

Do końca zapisów zostało:

0
dni
0
h
0
m
0
s